U četvrtak, 20. studenog 2025., u prostorima Tehničke škole Rijeka održan je 9. STEM dan, događaj koji je okupio brojne učenike, nastavnike i ljubitelje znanosti. Sudionici su imali priliku vidjeti u radu zanimljiva učila i eksponate. STEM dan se održao u sklopu projekta „Nastavak razvoja djece i mladih kroz STEM područje“, koji provodi Akademsko politehničko društvo APOLD Rijeka zajedno s partnerima: Udrugom Plavi rast, Tehničkim fakultetom u Rijeci, Tehničkom školom Rijeka, Elektroindustrijskom i obrtničkom školom Rijeka te Osnovnim školama Turnić, Vladimir Gortan i Eugen Kumičić. Projekt je sufinanciran sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda plus (85 %) te Ureda za udruge Vlade Republike Hrvatske (15 %) u okviru poziva „Jačanje kapaciteta organizacija civilnog društva za promociju STEM-a“.

Pored demonstracija fizike i elektrotehnike, posjetitelji su sudjelovali u praktičnim radionicama, uključujući:

  • lemljenje elektroničke igrice „Catch Me“, gdje su učenici usvajali osnove lemljenja i rukovanja elektroničkim komponentama,
  • 3D printanje, kroz koje su učenici mogli pratiti proces izrade modela od digitalnog dizajna do gotovog ispisa.

Svi sudionici aktivno su istraživali principe fizike, elektrotehnike i moderne tehnologije kroz demonstracije i praktične aktivnosti, čime su razvijali praktične vještine, kreativnost i logičko razmišljanje.

Održavanje STEM dana doprinosi jačanju povezanosti obrazovanja i praktične primjene znanosti te potiče učenike na kreativno i inovativno razmišljanje. Događaj je i ove godine pokazao koliko su interaktivne radionice i demonstracije motivirajuće za učenike te važan alat u popularizaciji STEM-a.

Video 9. STEM dan NARASTEM: https://youtu.be/zc-QcwqOE1E

* Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Ni Europska unija ni Europska komisija ne mogu se smatrati odgovornima za njih.

Categories:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *